Rules, civ2pl

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
;; CIVILIZATION GAME DATA; Copyright (c) 1995 by MicroProse Software;; Zawartoć tego pliku możesz zmieniać na własne ryzyko; w celu modyfikacji reguł gry. Pamiętaj, że wprowadzenie; zmian może zakłócić działanie gry, zwłaszcza jeli; zastosujesz wartoci wykraczajšce poza podane; przedziały. (AI=sztuczna inteligencja=program+Twój komputer);;; Zasady kosmiczne;; Poniższe liczby kontrolujš różnorodne funkcje; gry. Zalecamy WIELKĽ ostrożnoć przy wprowadzaniu; zmian, ponieważ wartoci zbyt mocno wykraczajšce poza; zwykłe przedziały mogš powodować dziwne zdarzenia.;@COSMIC3 ; Mnożnik ruchu po drodze2 ; 1 do x szansy utraty triremy (mod. przez żeglarstwo, nawigację)2 ; Liczba jednostek żywnoci zjadanych przez mieszkańca na turę10 ; Liczba rzędów w oknie żywnoci (rzędy*rozmiar_miasta+1 = okno)10 ; Liczba rzędów w oknie produkcji1 ; Apetyt osadników (ustrój <= monarchia)2 ; Apetyt osadników (ustrój >= komunizm)7 ; Rozmiar miasta z pierwszym niezadowolonym na poziomie "Wódz"14 ; Współcz. rozruchów zależny od liczby miast (im wyższy, tym mniej)8 ; Rozmiar, do którego przekroczenia potrzebny jest akwedukt12 ; Rozmiar, do którego przekroczenia potrzebna jest kanalizacja10 ; Trudnoć badań (wyższa liczba spowalnia badania)20 ; Podstawowy czas potrzebny inżynierom na przekształcenie (x2)3 ; Liczba bezpłatnych jednostek w monarchii3 ; Liczba bezpłatnych jednostek w komunizmie10 ; Liczba bezpłatnych jednostek w fundamentalizmie0 ; Odległoć od pałacu w komunizmie50 ; % kolbek tracony w fundamentalizmie50 ; % tarcz tracony przy zmianie typu produkcji10 ; Maksymalny zasięg spadochroniarzy75 ; Stosunek masy do cišgu (zwiększenie spowalnia statek kosmiczny)5 ; Maksymalna efektywnoć badań w fundamentalizmie (x10, więc 5 = 50%);; Wynalazki;; Wartoć AI, Współczynnik cyw., Wym1, Wym2, Epoka, Kategoria;; Wartoć AI = podstawowa wartoć, przy której gracz komputerowy; "widzi" dany wynalazek (przy okrelaniu, który; wynalazek badać, którego żšdać przy; wymianie i jaka jest wartoć wynalazku; oferowanego jako dar).; Współczynnik = Modyfikator liczby opartej na "poziomie kultury"; danego władcy. Liczby dodatnie zwiększajš; wartoć wynalazku dla pokojowego władcy,; a zmniejszajš dla militarysty. Liczby ujemne; działajš odwrotnie..; Wym1, Wym2 = Wynalazki, których znajomoć jest konieczna;; Epoka = okres historyczny; 0 = Starożytnoć; 1 = Renesans; 2 = Rewolucja przemysłowa; 3 = Współczesnoć;; Kategoria = dział wiedzy; 0 = Wojskowa; 1 = Gospodarcza; 2 = Społeczna; 3 = Akademicka; 4 = Stosowana;@CIVILIZELotnictwo, 4,-2, Rad, Too, 3, 4 ; AFlAlfabet, 5, 1, nil, nil, 0, 3 ; AlpWojna lšdowo-morska, 3,-2, Nav, Tac, 3, 0 ; AmpAstronomia, 4, 1, Mys, Mat, 1, 3 ; AstTeoria atomu, 4,-1, ToG, Phy, 2, 3 ; AtoSamochód, 6,-1, Cmb, Stl, 3, 4 ; AutBankowoć, 4, 1, Tra, Rep, 1, 1 ; BanBudowa mostów, 4, 0, Iro, Cst, 0, 4 ; BriObróbka bršzu, 6,-1, nil, nil, 0, 4 ; BroObrzędy pogrzebowe, 5, 0, nil, nil, 0, 2 ; CerChemia, 5,-1, Uni, Med, 1, 3 ; CheRycerstwo, 4,-2, Feu, Hor, 1, 0 ; ChiKodeks prawny, 4, 1, Alp, nil, 0, 2 ; CoLWojna lšdowo-powietrzna, 5,-1, Mob, AFl, 3, 0 ; CASilnik spalinowy, 5,-1, Ref, Exp, 2, 4 ; CmbKomunizm, 5, 0, Phi, Ind, 2, 2 ; CmnKomputery, 4, 1, Min, MP, 3, 4 ; CmpPobór wojskowy, 7,-1, Dem, Met, 2, 0 ; CscKonstrukcja, 4, 0, Mas, Cur, 0, 4 ; CstKorporacje, 4, 0, Ind, Eco, 2, 1 ; CorPienišdz, 4, 1, Bro, nil, 0, 1 ; CurDemokracja, 5, 1, Ban, Inv, 2, 2 ; DemEkonomia, 4, 1, Uni, Ban, 2, 1 ; EcoElektrycznoć, 4, 0, Met, Mag, 2, 4 ; E1Elektronika, 4, 1, E1, Cor, 3, 4 ; E2Inżynieria, 4, 0, Whe, Cst, 0, 4 ; EngOchrona rodowiska, 3, 1, Rec, SFl, 3, 2 ; EnvSzpiegostwo, 2,-1, Cmn, Dem, 3, 0 ; EspMateriały wybuchowe, 5, 0, Gun, Che, 2, 4 ; ExpFeudalizm, 4,-1, War, Mon, 0, 0 ; FeuLot, 4,-1, Cmb, ToG, 2, 4 ; FliFundamentalizm, 3,-2, MT, Csc, 2, 2 ; FunZimna fuzja, 3, 0, NP, Sup, 3, 3 ; FPInżynieria genetyczna,3, 2, Med, Cor, 3, 3 ; GenPartyzantka, 4, 1, Cmn, Tac, 3, 0 ; GueProch strzelniczy, 8,-2, Inv, Iro, 1, 0 ; GunJazda konna, 4,-1, nil, nil, 0, 0 ; HorUprzemysłowienie, 6, 0, RR, Ban, 2, 1 ; IndWynalazczoć, 6, 0, Eng, Lit, 1, 4 ; InvObróbka żelaza, 5,-1, Bro, War, 0, 4 ; IroZwišzki zawodowe, 4,-1, MP, Gue, 3, 2 ; LabLaser, 4, 0, NP, MP, 3, 3 ; LasDowodzenie, 5,-1, Chi, Gun, 1, 0 ; LdrNauka czytania, 5, 2, Wri, CoL, 0, 3 ; LitMaszyny, 4,-2, Stl, Tac, 2, 4 ; TooMagnetyzm, 4,-1, Phy, Iro, 1, 3 ; MagKartografia, 6,-1, Alp, nil, 0, 1 ; MapMurarstwo, 4, 1, nil, nil, 0, 4 ; MasMasowa produkcja, 5, 0, Aut, Cor, 3, 4 ; MPMatematyka, 4,-1, Alp, Mas, 0, 3 ; MatMedycyna, 4, 0, Phi, Tra, 1, 1 ; MedMetalurgia, 6,-2, Gun, Uni, 1, 0 ; MetMiniaturyzacja, 4, 1, Too, E2, 3, 4 ; MinWojna zmechanizowana, 8,-1, Aut, Tac, 3, 0 ; MobMonarchia, 5, 1, Cer, CoL, 0, 2 ; MonMonoteizm, 5, 1, Phi, PT, 1, 2 ; MTMistycyzm, 4, 0, Cer, nil, 0, 2 ; MysNawigacja, 6,-1, Sea, Ast, 1, 1 ; NavRozpad atomu, 6,-2, Ato, MP, 3, 3 ; NFEnergia jšdrowa, 3, 0, NF, E2, 3, 3 ; NPFilozofia, 6, 1, Mys, Lit, 1, 2 ; PhiFizyka, 4,-1, Nav, Lit, 1, 3 ; PhyPlastik, 4, 1, Ref, SFl, 3, 4 ; PlaHydraulika, 4, 0, no, no, 1, 4 ; Plu (Cst & Pot)Politeizm, 4, 0, Cer, Hor, 0, 2 ; PTGarncarstwo, 4, 1, nil, nil, 0, 1 ; PotRadio, 5,-1, Fli, E1, 3, 4 ; RadKoleje żelazne, 6, 0, SE, Bri, 2, 1 ; RRPrzeróbka odpadów, 2, 1, MP, Dem, 3, 2 ; RecOczyszczanie, 4, 0, Che, Cor, 2, 4 ; RefChłodzenie, 3, 1, E1, San, 3, 1 ; RfgRepublika, 5, 1, CoL, Lit, 0, 2 ; RepRobotyka, 5,-2, Cmp, Mob, 3, 0 ; RobTechnika rakietowa, 6,-2, AFl, E2, 3, 0 ; RocSanitariaty, 4, 2, Med, Eng, 2, 1 ; SanŻeglarstwo, 4, 1, Map, Pot, 0, 1 ; SeaLoty kosmiczne, 4, 1, Cmp, Roc, 3, 3 ; SFlMaskowanie, 3,-2, Sup, Rob, 3, 0 ; SthMaszyna parowa, 4,-1, Phy, Inv, 2, 3 ; SEStal, 4,-1, E1, Ind, 2, 4 ; StlNadprzewodnik, 4, 1, Pla, Las, 3, 3 ; SupTaktyka, 6,-1, Csc, Ldr, 2, 0 ; TacTeologia, 3, 2, MT, Feu, 1, 2 ; TheTeoria cišżenia, 4, 0, Ast, Uni, 1, 3 ; ToGHandel, 4, 2, Cur, CoL, 0, 1 ; TraUniwersytet, 5, 1, Mat, Phi, 1, 3 ; UniKodeks wojownika, 4,-1, nil, nil, 0, 0 ; WarKoło, 4,-1, Hor, nil, 0, 4 ; WhePismo, 4, 2, Alp, nil, 0, 3 ; WriTechnologia przyszłociowa, 1, 0, FP, Rec, 3, 3 ; ...Wynalazek gracza A, 3, 0, no, no, 0, 0 ; U1Wynalazek gracza B, 3, 0, no, no, 0, 0 ; U2Wynalazek gracza C, 3, 0, no, no, 0, 0 ; U3;; Trzy ostatnie pozycje umożliwiajš graczom dodawanie; własnych wynalazków. Podaj nazwę, wartoć AI oraz; wynalazki wymagane.;; Potem użyj skrótów "U1", "U2" i "U3",; aby wprowadzić te wynalazki w łańcuch technologii; jako element wymagany dla innych wynalazków, jednostek itp.;;; Udoskonalenia; (SK=statku kosmicznego); koszt(x10), utrzymanie, wymagany wynalazek;@IMPROVENic, 1, 0, nil,Pałac, 10, 0, Mas,Koszary, 4, 1, nil,Spichlerz, 6, 1, Pot,wištynia, 4, 1, Cer,Targowisko, 8, 1, Cur,Biblioteka, 8, 1, Wri,Sšd, 8, 1, CoL,Mury obronne, 8, 0, Mas,Akwedukt, 8, 2, Cst,Bank, 12, 3, Ban,Katedra, 12, 3, MT,Uniwersytet, 16, 3, Uni,Transport masowy, 16, 4, MP,Koloseum, 10, 4, Cst,Fabryka, 20, 4, Ind,Zakład przemysłowy, 32, 6, Rob,Obrona p.atomowa, 20, 4, Las,Zakł. przer. odpadów, 20, 2, Rec,Elektrownia, 16, 4, Ref,Hydroelektrownia, 24, 4, E2,Elektr. atomowa, 16, 2, NP,Giełda, 16, 4, Eco,Kanalizacja, 12, 2, San,Supermarket, 8, 3, Rfg,Superautostrada, 20, 5, Aut,Lab. badawcze, 16, 3, Cmp,Obrona p.lotnicza, 10, 2, Roc,Fort przybrzeżny, 8, 1, Met,Elektr. słoneczna, 32, 4, Env,Przystań, 6, 1, Sea,Platforma wiertnicza, 16, 3, Min,Lotnisko, 16, 3, Rad,Komisariat, 6, 2, Cmn,Port, ... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • frania1320.xlx.pl
  • Tematy